Bank Pekao SA
![icon](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390a5d25a5dePEKAO-SA-5_1280-px.jpg)
Jak zaprojektować i wdrożyć nowy standard cyfrowego doświadczenie w oddziałach bankowych?
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390a5ef0e7c9PEKAO-SA-1_1280-px.jpg)
Wyzwanie
Flagowy oddzia
Zaprojektowanie systemu digital in-store we flagowym oddziale banku Pekao S.A. Celem oddziału jest unowocześnienie wizerunku Pekao S.A., dlatego należało stworzyć mix rozwiązań systemów cyfrowej komunikacji, systemu nagłośnienia i aromamarketingu. Format musiał umożliwiać rozszerzenie standardu na regularnie modernizowane placówki bankowe na terenie całego kraju.
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390a5e294520PEKAO-SA-2_1280-px.jpg)
Rozwiązanie
Nośniki o różnych celach
Stworzyliśmy trzy strefy nośników dedykowane do głównej placówki Banku Pekao w budynku CeDeT. Zaprojektowaliśmy obudowy oraz wybraliśmy optymalne rozwiązania ekranowe.Opracowaliśmy dopasowany do kontekstu content plan i stworzyliśmy dedykowane treści. Na wszystkich nośnikach wdrożyliśmy zintegrowany system automatycznego zarządzania treścią, który łącząc różne formaty cyfrowe, wyświetla ofertę banku, ofertę marketingową i stanowi atrakcyjne narzędzie budujące doświadczenie i wspierające sprzedaż. Umożliwiliśmy podłączenie stacji roboczej konsultantów w salach biznesowych do specjalnego ekranu – pozwala to lepiej zaprezentować klientowi omawianą ofertę.