BNP Paribas

icon

Jak cyfrowo komunikować się z klientem w oddziale bankowym?

icon

Poświadcza się, że BNP Paribas Bank Polska S.A. współpracuje z firmą Nanovo od 2017 roku. W tym okresie Bank zlecił projekt i wykonanie systemu digital signage dla 2 oddziałów Banku. Zespół Nanovo zaprojektował funkcję i formę systemów digital signage i nośników samoobsługowych w kontekście ergonomii przestrzeni oddziałów.Przeprowadził wdrożenie sprzętu i oprogramowania. Jest odpowiedzialny za utrzymanie SLA & hosting oraz administrację i produkcję treści.


Dostawca wykonał usługę profesjonalnie i zgodnie z harmonogramem.

  • Łukasz Jagła
  • Dyrektor Zakupów Centralnych, BNP Paribas
image

icon Wyzwanie

Współtworzenie projektu wnętrza

Zaprojektowanie koncepcji zintegrowanego systemu digital in-store w oddziałach banku BNP Paribas. Wdrożenie komunikacji już na etapie prac architektonicznych

image

icon Rozwiązanie

Niestandardowe kształty

Zaprojektowaliśmy dostęp do pełnej oferty online Banku na stanowisku samoobsługowym w oddziale. Wdrożyliśmy ekrany LED o niestandardowym kształcie, pełniące rolę komunikacyjną wewnątrz oraz na zewnątrz oddziału. Usprawniliśmy proces obsługi, projektując ekrany zintegrowane z blatami biurek konsultantów

Pracujmy

Razem

Opowiedz nam o swoim wyzwaniu, w którym możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Polityka prywatności