Sephora
![icon](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390af233d473SEPHORA-6239_-1280-px.jpg)
Jak stworzyć w sklepie cyfrowe doświadczenie dla klientów,
a jednocześnie system reklamowy dla dostawców?
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390af2e26f0aSEPHORA-6242_-1280-px.jpg)
Wyzwanie
Cyfrowe doświadczenie
dla klientów
Zaprojektowanie cyfrowego kanału komunikacji dedykowanego do perfumerii kategorii premium. Dopasowanie cyfrowej komunikacji do przestrzeni sklepu, funkcji
i różnorodności nośników.
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390af3b6d211SEPHORA-6136_-1280-px.jpg)
Rozwiązanie
Różnorodność formatów nośników
Efektywne zagospodarowanie poszczególnych stref (witryna, sala sprzedaży, gondole promocyjne, kasy) połączyliśmy z dużą różnorodnością formatów nośników. Dostarczony
i utrzymywany przez nas Digital Signage to również atrakcyjna przestrzeń reklamowa dla dostawców.