BNP Paribas
Jak cyfrowo komunikować się z klientem w oddziale bankowym?
Poświadcza się, że BNP Paribas Bank Polska S.A. współpracuje z firmą Nanovo od 2017 roku. W tym okresie Bank zlecił projekt i wykonanie systemu digital signage dla 2 oddziałów Banku. Zespół Nanovo zaprojektował funkcję i formę systemów digital signage i nośników samoobsługowych w kontekście ergonomii przestrzeni oddziałów.Przeprowadził wdrożenie sprzętu i oprogramowania. Jest odpowiedzialny za utrzymanie SLA & hosting oraz administrację i produkcję treści.
Dostawca wykonał usługę profesjonalnie i zgodnie z harmonogramem.
Wyzwanie
Współtworzenie projektu wnętrza
Zaprojektowanie koncepcji zintegrowanego systemu digital in-store w oddziałach banku BNP Paribas. Wdrożenie komunikacji już na etapie prac architektonicznych
Rozwiązanie
Niestandardowe kształty
Zaprojektowaliśmy dostęp do pełnej oferty online Banku na stanowisku samoobsługowym w oddziale. Wdrożyliśmy ekrany LED o niestandardowym kształcie, pełniące rolę komunikacyjną wewnątrz oraz na zewnątrz oddziału. Usprawniliśmy proces obsługi, projektując ekrany zintegrowane z blatami biurek konsultantów