CCC
![icon](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390ad4ec049cCCC-1_-1280-px.jpg)
Jak podłączyć sklep stacjonarny do omnichannel?
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390ad5aa1d43CCC-2_-1280-px.jpg)
Wyzwanie
Dostęp do produktów online
Wyposażenie sklepów stacjonarnych w cyfrowe e-kioski, dające użytkownikom dostęp do firmowej oferty online. Zapewnienie klientom nowych doświadczeń zakupowych w sklepie stacjonarnym. Równoległy rozwój sprzedaży w kanałach online i offline.
![image](https://cms.nanovo.pl//storage/uploads/2022/12/07/6390ad657e4a4CCC-3_-1280-px.jpg)
Rozwiązanie
In-store assistant
Wdrożyliśmy in-store assistant (ISA) – zupełnie nowy nośnik obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym. Dzięki ISA digitalizacja komunikacji i procesu w fizycznej przestrzeni sprzedaży pozwala budować unikalne doświadczenia i automatyzować proces zakupowy przy równoczesnym uwolnieniu pracowników od części zadań.