eobuwie.pl
Jak zbudować prawdziwą innowację w kategorii phygital store
Profesjonalizm zespołu Nanovo przejawiał się, oprócz demonstrowanej wiedzy eksperckiej, w elastycznym reagowaniu na potrzeby klienta. Rozwijanie najnowocześniejszych narzędzi digital in-store nie jest możliwe bez nieszablonowego myślenia i kreatywności, a moje doświadczenia z Nanovo pokazują, że te cechy są dla nich emblematyczne. Nanovo w twórczy sposób podchodzi do stawianych im wyzwań, wspierając eobuwie.pl w realizacji naszej strategii komunikacji in-store, w naszym wielokanałowym formacie sklepu stacjonarnego
Wyzwanie
Wprowadzenie w przestrzeń stacjonarną marki e-commerce
Zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanego systemu digital in-store do zupełnie innowacyjnego formatu sklepu stacjonarnego.
Rozwiązanie
Przestrzeń sklepu stacjonarnego włączona w procesy cyfrowej obsługi i komunikacji
Rzuciliśmy wyzwanie konwencjonalnym metodom zakupowym – komunikacja cyfrowa w pełni zastąpiła fizyczną ekspozycję produktów. W efekcie powstała sieć ultranowoczesnych sklepów z systemem szybkich zamówień, samodzielnego odbioru rezerwacji oraz skanerem do precyzyjnego doboru obuwia. Za komfort klientów odpowiada kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych i ekranów, w które wyposażony jest każdy sklep eobuwie.pl. Dzięki synergii kanały sprzedaży wymieniają się danymi, usprawniając proces sprzedaży w punkcie. Dodatkowo integracja z modivo.pl pozwala klientom dopasować ubrania w innowacyjnych przymierzalniach. Wdrożyliśmy również dedykowane stanowiska wspierające proces obsługi zamówień online.